Jesen/zima sezonu webinara smo otvorili sa sjajnim predavanjem na temu neuromarketinga. Ugostili smo Nikolu, koji nam je, na neobičan i zanimljiv način, predstavio šest najbitnijih stimulansa u neuromarketingu.
Ugostili smo Nikolu, koji nam je, na neobičan i zanimljiv način, predstavio šest najbitnijih stimulansa u neuromarketingu.

Nikola Učur je inače stipendista Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja.
Student je treće godine doktorskih studija industrijskog inženjerstva na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu.
Osnovne studije je završio na Filozofskom fakultetu u Novom Sadu, smer žurnalistika, a master na Fakultetu tehničkih nauka, smer inženjerski menadžment, modul industrijski marketing i inženjerstvo medija.
Iako ima šest godina iskustva u oblasti marketinga i digitalnog marketinga, neuromarketing može da istražuje samo u okviru fakulteta i, od nedavno, preko Instagram profila Siva Ćelija.

Uz prezentaciju koju nam je pripremio, uspeo je i da nam odgovori na nekoliko pitanje.
Pogledajte kako je to izgledalo.